Met loonadministratie van P&L Office kiest u voor snelheid
Gemak maar vooral voor betaalbare zekerheid en kwaliteit
P&L Office is een op arbeidsrecht gespecialiseerd advieskantoor.
Hulp bij reorganisaties en ontslag is ons vak!
P &L Office is een op arbeidsrecht gespecialiseerd advieskantoor.
Wij kunnen u ondersteunen op alle gebieden omtrent personeelsbeleid.

Personeelsbeleid

P&L Office is een op arbeidsrecht gespecialiseerd advieskantoor. De diensten die wij op dit gebied verlenen zijn zeer divers en uiteenlopend, maar in alle gevallen staan alle medewerkers van P&L Office  voor een persoonlijk, praktische en betrokken aanpak. De onderwerpen/zaken waar P&L Office j u graag in bijstaan zijn onder andere:

  • Arbeidsovereenkomsten
  • Overige arbeidsrechtelijke overeenkomsten
  • Interim opdrachten & ondersteuning van P&O afdelingen door P&L Office

Arbeidsovereenkomsten

Een goede arbeidsrelatie tussen u en uw werknemers staat of valt met een voor beide partijen goede, duidelijke en bij de situatie passende arbeidsovereenkomst. P&L Office kan u daarbij van dienst zijn door u te informeren over de diverse soorten arbeidsovereenkomsten die er bestaan, u te adviseren wat in uw geval de best passende is en deze voor u op te stellen.

Dient het bijvoorbeeld een overeenkomst voor bepaalde of onbepaalde tijd te zijn, dient er een vast aantal uren overeengekomen te worden of is flexibiliteit met oproepmogelijkheden gewenst, dienen er extra afspraken gemaakt te worden met de betreffende werknemer over bijvoorbeeld een bonusregeling, concurrentiebeding, studiekostenregeling of leaseauto?

P&L Office zorgt voor een arbeidsovereenkomst op maat, of beoordeelt uw huidige arbeidsovereenkomsten en past deze waar nodig aan.

Overige arbeidsrechtelijke overeenkomsten

In uw organisatie kunt u ook te maken krijgen met andere arbeidsrechtelijke overeenkomsten dan de arbeidsovereenkomst. Hierbij kan gedacht worden aan een studiekostenovereenkomst, een gebruikersovereenkomst voor de mobiele telefoon of de auto, een leasereglement, maar ook aan een managementovereenkomst voor een DGA of andere overeenkomsten van opdracht. P&L Office kan u informatie verschaffen over en adviseren in diverse andere aan het arbeidsrecht gelieerde overeenkomsten en kan deze voor u opstellen of beoordelen.

Interim opdrachten & ondersteuning van P&O afdelingen door P&L Office

Indien u of uw HR-afdeling tijdelijk voor een of meer dagen behoefte heeft aan P&O ondersteuning, dan biedt P&L Office de mogelijkheid om een ervaren P&O 'er in te huren voor deze ondersteuning. Hulp bij:

  • Ziekteverzuim
  • Functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken
  • Werving en selectie nieuw personeel

Bel of mail ons en maak een afspraak.

Tel: 0529-453955 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Abonneer hier voor onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief P&L Office Ontvang HTML?
Joomla Extensions powered by Joobi
Download Free Designs http://bigtheme.net/ Free Websites Templates

Over P&L Office

P&L Office biedt ondernemers precies wat de afkorting aangeeft:
Personeelsadvies & Loonadministratie
Arenda, Karla en Stijntje hebben alle drie jaren lange ervaring en staan als één team voor U klaar.

Tel: 0529-453955 of mail naar info@pl-office.nl

Contact P&L Office

Rollecate 49a (eerste etage)
7711 GG Nieuwleusen
tel: 0529-453955
fax: 0529 402622

Kvk Zwolle 050702388
BTW nummer Nl 104899359b01