Met loonadministratie van P&L Office kiest u voor snelheid
Gemak maar vooral voor betaalbare zekerheid en kwaliteit
P&L Office is een op arbeidsrecht gespecialiseerd advieskantoor.
Hulp bij reorganisaties en ontslag is ons vak!
P &L Office is een op arbeidsrecht gespecialiseerd advieskantoor.
Wij kunnen u ondersteunen op alle gebieden omtrent personeelsbeleid.

Outsourcing

Uw HRM en of salaris afdeling uitbesteden?

Wij houden voor u de kennis bij en u bent gegarandeerd van kwaliteit en bezetting!

Het voeren van een personeels- en salarisadministratie is een specialistische aangelegenheid. U wilt een foutloze administratie voeren, continuïteit garanderen en blijven voldoen aan steeds veranderende wet- en regelgeving.

Vraag vrijblijvend een gesprek aan.

Van 1 tot 5000 werknemers. Wij doen het voor u 

 

Abonneer hier voor onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief P&L Office Ontvang HTML?
Joomla Extensions powered by Joobi
Download Free Designs http://bigtheme.net/ Free Websites Templates

Over P&L Office

P&L Office biedt ondernemers precies wat de afkorting aangeeft:
Personeelsadvies & Loonadministratie
Arenda, Karla en Stijntje hebben alle drie jaren lange ervaring en staan als één team voor U klaar.

Tel: 0529-453955 of mail naar info@pl-office.nl

Contact P&L Office

Rollecate 49a (eerste etage)
7711 GG Nieuwleusen
tel: 0529-453955
fax: 0529 402622

Kvk Zwolle 050702388
BTW nummer Nl 104899359b01